To już historia starty w 2004 roku

To już historia starty w 2004 roku.

W zeszłym roku  klubu TABOSS KART zmonopolizował wyścigi górskie, zdobywając trzy tytuły mistrzowskie. W klasie N; N-2000 i HSO siągnięcie dobrego wyniku w klasach N(generalna) i HS-1500 do końca sezonu stało pod znakiem zapytania. Nasz czołowy zawodnik Piotr Soja już na ósmej eliminacji zapewnił sobie tytuł i w ostateczności nie musiał już startować w klasie N-2000. Jednak choć wydawało się to niemożliwe walcząc do końca z samochodami cztero napędowymi obronił tytuł II wice Mistrza Polski w klasyfikacji Generalnej, pokonując na ostatniej eliminacji na Górze św Anny  N grupowe Subaru Impreza STI tylko jednym punktem.

KLASYFIKACJA INDYWIDUALNA GSMP 2004
Grupa N
(końcowa oficjalna)


Poz.


KIEROWCA
samochód

Runda:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

SUMA
z
9 rund


Tytuł

Klub / Sponsor

Punkty (. zajęte miejsce gdy 1 pkt.)

1

Dariusz WIRKIJOWSKI
Mitsubishi Lancer Evo. VI

A. Morski

   

20

20

20

15

20

20

20

W

20

20

   

160

Mistrz Polski

2

Grzegorz DUDA
Mitsubishi Lancer Evo VI

A. Galicyjski

       

15

12

15

15

   

15

12

15

12

111

I Vice Mistrz Polski

3

Piotr SOJA
Alfa Romeo 156 TS

KMS Taboss Kart

   

12

12

12

10

       

10

10

12

10

88

II Vice Mistrz Polski

4

Robert KUS
Subaru Impreza WRX

A.Krakowski
Subaru Poland Rally Team

               

15

20

12

15

10

15

87

 

5

Aleksander MICHAŁOWSKI
Honda Civic

A. Lubelski

   

NU

10

8

8

   

10

12

1.10

4

8

8

69

 

6

Paweł KAMIŃSKI
Honda Civic Vti
Peugeot 206

A. Rzemieślnik

   

10

8

6

4

   

6

10

2

3

6

NS

55

 

7

Marcin SOKOŁOWSKI
Opel Astra

A. Ziemi Kłodzkiej

   

8

6

   

12

12

4

6

4

1.10

   

53

 

 

Klub dotrzymał słowa dane kibicom i na trasach wyścigów górskich oraz płaskich można było podziwiać zabytkowego Austin Coopera S który startował klasie Historycznej. Choć w wyścigach górskich auto to nie miało sobie równych wygrywając pięć z sześciu eliminacji w których startowało, to tytuł mistrza polski stał pod znakiem zapytania do ostatniej eliminacji. Jednak na Górze św Anny pojawili się wymagani regulaminowo zawodnicy, i to pozwoliło na zdobycie tytułu Mistrza Polski w klasie HS-1500. Auto to tak że nieźle radziło sobie w wyścigach torowych kończąc sezon na trzecim miejscu jednak Cooper lepiej czuje się na krętych górskich drogach.  

Alfa Romeo którą Piotr zdobył te tytuły nie jest najszybszym samochodem ale rytmiczna jazda oraz jego niezawodność pozwoliły na pokonanie rywali w mocniejszych samochodach z napędem na obie osie pozwoliły jak rok wcześniej na zdobycie II v-ce Mistrza Polski w klasyfikacji Generalnej. W roku 2004 alfa była bezawaryjna na zawodach nie zaistniała potrzeba wymiany żadnego elementu wszystko to dzięki mechanikom którzy zdobyte doświadczenie z poprzednich lat zamienili na bezawaryjną eksploatacje na torze wyścigowym. Często ich praca kończyła się nie w nocy, ale o czwartej piątej nad ranem aby następnego dnia nic nie szwankowało a kierowca z umysłem nie zaprzątniętym myślami o samochodzie musi tylko wsiąść i dojechać do mety.

 
Copyright (c) 2003 by KBNetwork. All rights reserved.